Patří jim to
Kdo se proviní, musí nést i následky. Chodí to tak všude, a je tedy logické, že ani letecké společnosti v členských zemích Evropské unie, respektive ty, jež na jejím území provozují lety nebo odlétají z této mimo ni, nemohou být výjimkou.
A je pravdou, že se nejeden viník snaží uniknout zaslouženému trestu. A i u aerolinií tomu tak někdy bývá.
A tak je stanoveno, že výše zmíněné letecké společnosti musí odškodňovat, dosáhne-li zpoždění jejich vinou dostatečné délky, a musí odškodňovat podle délky tohoto zpoždění i délky trasy, jíž se zpoždění dotýká, podle přesně daných kritérií. A mimoevropské společností tak činí podle zákonů svých zemí, respektive podle svých přepravních podmínek. Ovšem nejednou se snaží z této povinnosti vykroutit, vymlouvaje se na okolnosti, jež nemohly ovlivnit a za něž cestujícím odškodnění nenáleží.
A tak by se měl každý poškozený cestující svých práv domáhat. U konkrétní letecké společnosti, respektive prostřednictvím soudu, nelze-li se s aeroliniemi dohodnout snáze a mimosoudně.
A pokud člověk neví, jak na to, měl by se v případě reklamace zpoždění letu obracet na právníky, kteří se na tento obor specializují a kteří vše snadno prověří a v případě oprávněnosti nároků vysoudí člověku náležející odškodné a teprve z vymožené částky si berou svoji provizi.
Měl-li váš let tedy zpoždění, vězte, že na odškodnění máte nárok tehdy, dosáhlo-li toto v cílové destinaci aspoň tří hodin. A jeho výše se odvíjí jak od samotné délky zpoždění, tak i od toho, jak daleko to z odletové do cílové destinace je.
Člověk tak má nárok na adekvátní částku a podle okolností i na občerstvení při čekání na letišti, ubytování v hotelu a dopravu do něj a z něj zpět na letiště, na telefonát nebo e-mail. A nebylo-li cokoliv z tohoto poskytnuto, i to lze v případě potřeby vysoudit.
A proto hurá k právníkům, kdykoliv se budete cítit poškozeni a s aerolinkami se sami nedohodnete. Neusnadňujte jim to. Měly povinnost vás přepravit a neučinily-li tak svojí vinou, ať platí.
A je pravdou, že se nejeden viník snaží uniknout zaslouženému trestu. A i u aerolinií tomu tak někdy bývá.
A tak je stanoveno, že výše zmíněné letecké společnosti musí odškodňovat, dosáhne-li zpoždění jejich vinou dostatečné délky, a musí odškodňovat podle délky tohoto zpoždění i délky trasy, jíž se zpoždění dotýká, podle přesně daných kritérií. A mimoevropské společností tak činí podle zákonů svých zemí, respektive podle svých přepravních podmínek. Ovšem nejednou se snaží z této povinnosti vykroutit, vymlouvaje se na okolnosti, jež nemohly ovlivnit a za něž cestujícím odškodnění nenáleží.
A tak by se měl každý poškozený cestující svých práv domáhat. U konkrétní letecké společnosti, respektive prostřednictvím soudu, nelze-li se s aeroliniemi dohodnout snáze a mimosoudně.
A pokud člověk neví, jak na to, měl by se v případě reklamace zpoždění letu obracet na právníky, kteří se na tento obor specializují a kteří vše snadno prověří a v případě oprávněnosti nároků vysoudí člověku náležející odškodné a teprve z vymožené částky si berou svoji provizi.
Měl-li váš let tedy zpoždění, vězte, že na odškodnění máte nárok tehdy, dosáhlo-li toto v cílové destinaci aspoň tří hodin. A jeho výše se odvíjí jak od samotné délky zpoždění, tak i od toho, jak daleko to z odletové do cílové destinace je.
Člověk tak má nárok na adekvátní částku a podle okolností i na občerstvení při čekání na letišti, ubytování v hotelu a dopravu do něj a z něj zpět na letiště, na telefonát nebo e-mail. A nebylo-li cokoliv z tohoto poskytnuto, i to lze v případě potřeby vysoudit.
A proto hurá k právníkům, kdykoliv se budete cítit poškozeni a s aerolinkami se sami nedohodnete. Neusnadňujte jim to. Měly povinnost vás přepravit a neučinily-li tak svojí vinou, ať platí.